På Keppel Island var vi meget ude af snorkle.

Vi padleboardede ud til kiosken og fik en is. Jeg snorklede vejen, imens jeg lå på boardet. Første dag styrtregnede det, og mine sko bliv nærmest ødelagt. Der var en sød mand, som lånte os en paraply. Først gik vi forkert, men så fandt vi det sted, hvor vi skule blivet hentet. Der var et tv, der hvor vi skule blivet hentet. På tv viste de undervands billeder. Der var en fisk, som gemte sig under en sten. Den fisk ville jeg ikke se i virkeligheden, og det gjorde jeg heller ikke. Jeg trode godt nok, at jeg så den, men lige pludelig løftede stenen sig og begyndte at svømme. Lige på det tispunkt forstod jeg, at lige foran mig var der en skilpade. Jeg rykkede helt vild til min far, og så min far den.

På keppel Island  var  der mange rokker og mange smukke fisk.foriksembel  en lille gul fisk med sorte streger og en gennemsigtig hale og to sorte prikker.

